Doktor bana gece eğimli yat dedi. Yani döşeğin ayak ucu kısmına altına bi yorgan koyduk. Bacaklar havada değil de vücudum komple eğimli öyle düşünün. Ama tabi ben 21. Haftadaydım çok midem bulandı nefes alamadım öyle. Yine de şöyle dedi yat da nasıl yatarsan yat. Bir hafta sonra da çoğunlukla yatacaksın, otururken kaykılarak otur, ayakta kalma dedi. Sen ileri haftada bir ameliyat oldun böyle düşün dedi. Ben de tuvalet vs harici yatıyorum hep. Gerçi tuvalete çok gidiyorum ama hani duş harici ayakta beş dakikam yoktur. Yan yat sırt üstü yat vs bişi demedi açıkçası