tarcinnnn Rosea ben kullanıyorum 2 senedir memnunum. Binde bir sapıtıyor alıp şarj ünitesinin oraya koyup şarja yollayıp tekrar çalıştırıyorum. Onun dışında sorun yaşamadım
Sehenz Qnl ben bu kafası karışma olayını çözdüm tamamiyle internet, telefondaki uygulama ile alakalıymış, birbiryle bağlantılı olduğu telefonunuz ve uygulamanız güncel mi evin interneti ara sıra kopukluk yapıyomu bunları da kontrol etmek gerekiyor
Qnl Sehenz güncel cnm yok int de kopukluk mümkün degil gibi bizde şimdiye kadar olmadı en azından ev de 3 tane alıcı var zaten int çekmediği oda da yok
Muallimme Rosea wiami fx9 5 haritali cift fircali ben cok memnunum hatta bu ay annemede aldm bir tane
Eylul10 Mop pro kullanıyorum 2 sene oldu elim ayağım resmen. Evde çok eşyası olan birisi değilim sade bir evim var o yüzden beni zorlamıyor. Kaldırmam gereken bi şey olmuyor. Yemeği yiyoruz o mutfağa giriyor ben çayımı alıp çıkıyorum oradan büyük rahatlık. Çevremde herkese aldırıyorum 😂
Obirgebe findiklibadem ben evi topluyorum hızlı bi şekilde sonra muftakta yemege giriştiğim zaman o süpürüyo oluyo yada hemen toplayıp çalştırıp evden çıkıyorum benm için iyi oluyo evet heryer derli toplu olması lazım 😅😅
Cansu1- Deletedmom52620 bende roborock 5s yada 6s bide xiomi nin v3 yada v5 modeline bakıyordum hep sizin dediğiniz şu çoklu haritalıya bakayım bi. Bende doğum yapacağım çok geçmeyecek işe başlayacağım yüküm çok artacak
Deletedmom52620 Cansu1- doğrudur canım dediğim gibi Facebook grupları var oradan bakabilirsin ama roborocks daha iyi birde çöp istasyonlu bence alın derim hem çalışmayı çocuk vs olacak size de rahat olur istasyonlu olması çünkü fiyatlar artıyor şuan indirimde galiba Hepsiburadada
Cansu1- Deletedmom52620 eşime alalım dediğimde bu fiyatlara göre çok çok uygundu bir kaç ayda ne kadar fırlamış fiyatlar çok üzücü. Ve benim çok seçeceğim yok mecbur benim alacaklarım çok yüksek fiyatlı çoklu haritalı olsun diye. İnşallah alabiliriz çok teşekkür ederim bilgi için 🙏🏻❤️
Deletedmom52620 Cansu1- evet canım ben almadan 1 hafta önce 2.600 dü 1 hafta sonra almak istediğimde 3.600 + fixback paketi aldım ben %60 mu %70 oranında cihazınızn külüstür olursa karşılıyordu 2 yıl ekstra ek garantide yaptırdım başına birşey gelmesin diye o kadar korunaklı ki düğmesi 3 yıl cezaevi yatırır 😂 rica ederim bence almışken tam iyisini alın roborock şuan en tutulan marka birde evde normal süpürge çalıştırma derdin olmaz o yorgunlukla
Cansu1- Deletedmom52620 şuan senin ki 5bin küsür 😂😂 inşallah bakalım yakında alırız inşallah ihtiyaç bitmiyor 😂
Mrv135 Rosea Ben kullanıyorum 4-5 aydır. Çok memnunum hergün çalışıyor süpürüp siliyor iki özelliği de gayet başarılı.
Ummay_can Rosea ben aldım bir sene oldu 3 kere kullandım, bi odayı yapsna kadar şarjı bitiyor ama gercekten güzel temizliyor ama şarj problemi sinir bozucu olduğu için kullanmıyorum😂
Mrv135 Ummay_can Cihazla ilgili sıkıntı olabilir. Benim evim küçük ama yine de bütün evi temizliyor ve en kötü ihtimalle %60 şarjı kalıyor. Ki genelde daha fazla oluyor. Bir servise gönderin bence bir odada şarjını bitirmesi normal değil.
Ummay_can Mrv135 bana da acıkcası ürün bozuk gibi geldi hiç uğraşmak istemedim kuzenim benimde aynı dediği icin ama o 2-3 senedir kullanıyor belkide ondan ben daha 3 kere anca kullandım 1 sene icinde
nilsmomy Rosea ben mop pro 2 kullanıyorum aşırı aşırı memnunum hele hamilelikte elim kolum oldu olmasa ne yapardım bilemiyorum 😂
Asyabuse Xiomi mi vacuum mop pro 2 kullanıyorum. O var ya benim canım canımm. 1 sene olcak alalı valla en fazla 4-5 kere normal süpürge çalıştırdım. Evimde çok eşyam yok takılcak bişeyde yok. Sandalye bacaklarının arasından geçiyor koltukladın altına giriyor baza altına giriyor daha napsıın zaten olay 2mt halıyı süpürmek değil ki koltuk altları vs sıkıntı aşırı işimi kolaylaştırdı. Önce bütün evi süpürüyor sonra mop yaptırıyorum. Direkt mop yapınca güzel olmuyor tabi. Valla elle sildiğinde bile taşlarda dalga dalga iz kalıyor bunda öyle bir şey yok. Öyle bir toz çıkartıyor ki hazneyi açınca nerden çıkıyo bu pislik diyosun ki bende doğru düzgün halı yok sadece salonumda var o da baskı halı. Yani o haznedekiler halıdan da değil bildiğin yerden çıkıyor. Bugün seçim yapsam yine robot alırım. Çünkü dyson da benim vakit ayırmam gerekiyor. Bunda ben yemek ütü vs yaparken o bütün evi silip süpürmüş oluyor. Tek odayı süpürceksem elimle alıp götürüyorum kapıyı kapatıyorum hemen ortamı algılıyor. Telefondan o odaya da gönderebiliyosun da ben upraşmıyorum uygulamaya girmekle. Uygulama üzerinden nerelerden geçmiş görebiliyorsun. Ay daha ne anlatam valla aklıma başka bişey gelmedi. Çok memnunum valla hele çocuk olduktan sonra öpüp başımın üstünde taşırım herhalde
Deletedmom52620 Cansu1- şimdi ki fiyatını söylemedim bende 😂 satmayı düşünüyorum bazen diyorum altın gibi çıktı baksana hele değerlendi de evi kim süpürecek alışmışım bir kere diyorum 😂😂😂