Rosea merhaba kızlar Xiaomi Mi Vacuum Mop Pro (Xiaomi TR Resmi Ürünü) Robot Süpürge Ve Paspas - Beyaz MOPPRO-BR1 bu ürünü kullanıp memnun olmayan ve olan var mı ?
Paw Rosea ben çok memnundum ta ki üst versiyonunun performansını görene kadar. Haritada olan şeylerin yeri değişince bazen karıştırıyor ve tek odayı süpürmek isterken tüm eve girişiyor. Bir de mop olayı diğerlerine göre daha kullanışsız halıya falan takılabiliyor
Bsrnura Rosea ay bende bekliyorum sizle şuracıkta ben elektrik süpürgesi alırken bayan batarya ömrü cabuk bitiyor bir bataryada süpürge parası kadar demişti
Cansu1- Bende bekleyeyim bi de evim dubleks çoklu haritalı robot süpürge bakıyorum. Memnun olan robot süpürgesinin markasını bizimle paylaşabilir mi? Halının üstüne rahat çıkabilen rahat rahat her yere girip çıkan robot süpürgeniz varsa model öğrensek çok iyi olur hanımlar
Deletedmom52620 Cansu1- dream f9 kullanıyorum emektarım 1 sene olacak benim bir kere normal süpürge çalıştırmadım tek fırçalı sadece işimi çok görüyor günde 3 4 defa çalıştırıyorum
Deletedmom52620 Cansu1- çoklu haritalı istersen d9 a yeni geldi o özellik arkadaşım kullanıyor oda memnun dublex evinde kullanıyor mesela halı tanıma özelliği filan var ben o tepesinde sensör olanlardan tercih etmedim heryere girmiyor diye ancak eşyaların yerden yüksekliği varsa tercih edebilirsin benim robot heryere girip çıkıyor. İstersen Facebook grupları var oradan karşılaştırma yapabilirsin ben çok araştırdım 3 ay kadar şuan fiyatlarda epey arttı 360s bunlardan da çok memnun olanlar var bizde sensör var mesela çarpmaya karşı ya da önünde yükseklik vs varsa eğer duruyor geri dönüyor ya da siyahlık gördüğünde hiç girmiyor kaçıyor birde eşya tanıma var mesela ben birşeyi yeni koymuşsam gidip çarpmıyor olduğu yerden devam ediyor başka yere temizliğini yapıyor ben eşya kaldırmıyor ilk haritada kaldırdım sonra kaldırmadım mesela koltuk arkalarımda su şişeleri var görüyor kenarından süpürüyor ama haritasında orası gözüküyor
findiklibadem Rosea yani bende bu model var bir de dyson var açıkcası dysondan sonra çalıştırmıyorum diyebilirim hiç Ama genel olarak yorumlarsam çalıştırmak için önce etrafı iyice toplamak gerekiyor etrafta ona takılacak birşey bırakmamak gerekiyor Okadar derli toplu yaptıktan sonra insan şey diyor ya bende süpürürüm artık ikidakika O yüzden derliyorum topluyorum gidiyorum yine dyson alıp beşdkda süpürüyorum Çok gerekli mi bence değil açıkcası şuan olsa almazdım Hele o mop kısmını hiç mi hiç kullanmıyorsunuz çünkü bence çok mantıksız bir mod ben açıkcası aldığımda iki kere filan kullandım temizlemedi bence Kısacası önermiyorum
Rosea findiklibadem bebiş olacak 6 aylık oluncada işe başlayacağım o yüzden işimi nasıl kolaylaştırabilirim düşüncesindeyim :D
findiklibadem Rosea işte kolaylaşmıyor çünkü etrafta bir tane bile bişey bırakmamak lazım asıl bebek varken etrafta daha çok şey olur hepsini toplamak gerek onu çalıştırmak için😅 alırsan anlarsın çok kullanışsız birşey çünkü sen iş yapmıyor gözüküyorsun ama aslında en ufak şeyi toplamakla uğraşmak daha yorucu
Rosea Qnl Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2c Robot Süpürge - Yeni Versiyon 2022 bu mu acaba 2 olarak bulamadım
Pelinakcn Rosea çok memnundum ama son zamanlarda koltukların ayaklarının üstüne çıkmaya çalıştığı için içinde bir şeyi koparttı kendi kendine ondan sonra tamir ettirdik annemde şimdi, sürekli onu yaptırmakla uğraşsam çok para. Daha üst modellerinde belki böyle sorunlar olmuyodur 🤷🏻♀️
Cansu1- findiklibadem sanırım bı v5 filan var xiominin. Onlar eşya yerlerini tespit ediyormuş ve kaldırmana gerek kalmıyormuş. Ama çok pahalı işte
Obirgebe findiklibadem ben evi topluyorum hızlı bi şekilde sonra muftakta yemege giriştiğim zaman o süpürüyo oluyo yada hemen toplayıp çalştırıp evden çıkıyorum benm için iyi oluyo evet heryer derli toplu olması lazım 😅😅
Qnl Rosea bakın mop pro 2 diye geçiyor bende ki sadece mop pro silmesi süpürmesi iyi de evde yokken nalıştırmak sıkıntı bazen yönünü şaşırıyor mutfak sil diyorsun salonu siliyor falan :)
Cansu1- Deletedmom52620 bende roborock 5s yada 6s bide xiomi nin v3 yada v5 modeline bakıyordum hep sizin dediğiniz şu çoklu haritalıya bakayım bi. Bende doğum yapacağım çok geçmeyecek işe başlayacağım yüküm çok artacak
TeoMom Rosea Ben yeni aldım ve çok memnunum riskli gebelik yüzünden iş yapamıyordum elim ayağım oldu keşke daha önce alsaydım dedim
Semra41 Rosea ben kullanıyorum fakat 1,5 senenin sonunda sıkıntı olmaya başladı evım dublex sensör olmasına rağmen merdıvenlerden düştü sureklı hata vermeye başladı fan hatası vs performansı düştü ılk zamankı gıbı yapmıyor süpürmeye artık monta çalışmıyor bı odanın tamamını temızlemeden çıkıyor sesıde yukseldı dyson almayı planlıyorum bende onun yerıne
Sehenz Qnl ben bu kafası karışma olayını çözdüm tamamiyle internet, telefondaki uygulama ile alakalıymış, birbiryle bağlantılı olduğu telefonunuz ve uygulamanız güncel mi evin interneti ara sıra kopukluk yapıyomu bunları da kontrol etmek gerekiyor