beyzamci 2. gebeliğimde kese oluştu ama bebeği göremedik 5 haftalıkken. Nokta kadar bile gözükmüyordu. Beta hcg iki günde ikiye katlamıyordu ama %60 oranında yükseliş vardı. Her hafta kontrole çağırdı bazen 3 günde bir bile gittik ama her gittiğimizde kesenin şekli bozuktu ve bebek hiç oluşmadı. 9 haftaya kadar bekledik, bebek yine yoktu… Kasıklarımda sürekli ağrı vardı ama mide bulantısı vs yaşamadım, ardından evde düşük yaptım maalesef.