beyzamci ben bir kere yaşadım ama yolk kesesi oluşan keselere boş gebelik denilmiyor diye biliyorum.
12 haftalık olana kadar bekledim, kürtaja karar verdiğim gece düşükle sonuçlandı.
Bende de yolk vardı bu arada ve en son gittiğim araştırma hastanesinde alttan ultrasonla bakan doktor 6 haftalık embriyo gördüğünü söyledi ve gecesine düştü zaten. Kalp atışı falan yoktu ama