Bende Mayıs ayında boş gebelikten kürtaj oldum. 2 ay sonra yeniden hamile kaldım genel anestezi ile oluyorsunuz hiç korkmayın ben 8.haftama kadar bekledim goremeyince kürtaj oldum doktorum çok iyiydi 3 ay içinde gebe kalacağımı söyledi öyle de oldu umarım siz bebeğinizi görürsünüz rabbim kimseye yaşatmasın 🙏❤️