beyzamci 8 ay önce yaşadım kaç kere gittiydim hep Bi ümit ettim bebegim goruncek diye ama hep bir boş keseydi kese büyüyordu bu arada yolk kesesi bile yoktu bomboş du 12 haftalik olana kadar bekledim sonra düşük oldu zaten 😢 ve hiç belirtim de yoktu bulanti falan filan , şimdi hamileyim bulantilarim var sanırım boş kese olunca hiç Bi belirti olmuyor kasik agri dışında