LamiyaCetinkaya Heh kızlar bu da ovulasyon testleri. İçimde hâlâ bir his hamile olduğumu söylüyor o yüzden pes etmiyorum😂 varsa sanırım o kadar yeni ki ben sadece erken farketmiş olabilirim
LamiyaCetinkaya arirangg bir de bu gebelik testi adet gecikmesinin ilk gününden itibaren sonuç veriyormuş, yaptıktan sonra prospektüsü okudum, belki de o yüzden çıkmadı
moonlight41 LamiyaCetinkaya ya bende düşük yaptim 44 gun sonra adet oldum norml suresi gbi 4 5 gun surdu ovulasyon yapıyorum bende şuan yumurtan attigin resimde catlamis mi veya catladysa deyerlendirmenden kac gün geçmiş adetim biteli 3 gun olmus bugun yaptigim test seninki gbi
LamiyaCetinkaya moonlight41 benim yumurtlama günüm geçeli çok oldu canım ya hamilelik şübhem var, ovulasyon testi gebeyken de koyu çıkabilirmiş o yüzden yaptım. Şuan son adetten 38 gün geçiyor
yanikkozaanne LamiyaCetinkaya canım daha geç döllenme ise test için erken benim adetim 14 gün geçmişti idrarda silik görmüştüm geç döllenme olduğu için sen yine temkinli ol ağır kaldırma 1 hafta daha bekle derim ben
moonlight41 LamiyaCetinkaya oo baya geçmiş ama geç dollenme filanda olmaz kesin bugün yarn adet olursun 🥺
NigarH LamiyaCetinkaya salam. Insallah hamile olarsiz. Men turkiyede olanda bu testden etmisdim cox az xett cixmisdi ama 4 heftelik hamile idim. Bunlar biraz gec gosterir. Predictor testleri vara sehv elemiremse 60 tldi ondan edin varsa o 100 faiz gosterir. Men onnan hamile oldugumu bildim sonra bashgalarini eledim oda lap az cixmisdi ikinci xett ama predictorda emelli gorsenirdi.
LamiyaCetinkaya yanikkozaanne Bugün 19 aylık oğlumu kucağımda taşıdım sürekli, arabaya binmiyor çığlık çığlığa kaldi sokağın ortasında mecbur eve kadar öyle taşıdım, ama ağrım sızım yok çok şükür 🥴
LamiyaCetinkaya Kızlarrrr, toplanın. Yukarıdaki sabah yaptığım test, aşağıdakini de erken gebelik testi ile aynı anda yaptım, onda çıkmayınca bunu da kenara koydum. Şimdi bakıyorum ve bu neee
LamiyaCetinkaya anneolmakzoramagulusuyeter geldi ya bugün dışarı çıkmıştım dağıtım mesajı falan atmadan tak diye kapıya gelmiş kargocu, ben evde değilim dedim komşuya bırakmış geldim aldım 😂
LamiyaCetinkaya anneolmakzoramagulusuyeter İçim içimi kemiriyor gidip rahat rahat kan veremiyorum diye. Yarın artık göç idaresini arayıp durumu bildiricem, öne mi alırlar artık kağıt mı verirler bilmiyorum ama onların yüzünden bekleyemem😂