LamiyaCetinkaya anneolmakzoramagulusuyeter geldi ya bugün dışarı çıkmıştım dağıtım mesajı falan atmadan tak diye kapıya gelmiş kargocu, ben evde değilim dedim komşuya bırakmış geldim aldım 😂
LamiyaCetinkaya anneolmakzoramagulusuyeter İçim içimi kemiriyor gidip rahat rahat kan veremiyorum diye. Yarın artık göç idaresini arayıp durumu bildiricem, öne mi alırlar artık kağıt mı verirler bilmiyorum ama onların yüzünden bekleyemem😂
Ferise34 LamiyaCetinkaya Çok tatlı yaaa konuşmanızzz😂😂 sesli okuyorum. Bende Iğdırlıyım Azeri kökenli akrabalarım böyle konuşuyor. Ama çok hoş geliyir gulagımaa😅😅
LamiyaCetinkaya Hayat70 hamileyim galiba 😍 yarın ilk idrarla bir daha test yapıp sonuca göre kan vermeye gidicem🥺
Hayat70 LamiyaCetinkaya Hadi insAllah Rabbim yüzüne baksın. ben 2bucuk yillik evliyim daha önce hiç korunmadik ama annelik duygusunu hiç tadmadim hep böyle sitelerden doktorlardan bir ümit biseyler okuyorum.☹️Cevrem de herkes anne oldu tek ben kaldi herkesin bebeğini seviyorum eve gelip ağlıyorum.Bir kedi aldim 5aydir bakıyorum bebeğim gibi seviyorum.😭
LamiyaCetinkaya Hayat70 Ah kuzum inşallah kalbindeki merhamet için Allah sana da evlat nasip eder. Kalbini ferah tut❤️ Doktora göründün mü? Detaylı kontrol etti mi?
Mizgin09 ebrarmom08 Benim 1 hafta geçti ben öyle yaptım sabrın sonu selamettir şimdi 38 haftalık olduk çok şükür 🤲
ebrarmom08 Mizgin09 ya bu ay kendimi cok kastım ve belirtilere cok odaklandim ne kadar kafamdan silmek istesemde silemedim. Gecen ay hamile kalmistim. Onda aklima hic gelmedi duusnmedim 2 gun gecikmisim oyle test yaptim. Ama bu ay gecmek bilmedi nedense 🥺
Hayat70 LamiyaCetinkaya Evet kullanmadığım ilaç vermedigim test çektirmedigim film kalmadı sadece tüp bebek denemedim onuda daha yaşım genç diye onun için birkaç sene daha bekleyeceğim.Doktorolar o var bu var dedi ama bunlar gebeliğe engel değil dedi.Yani benim işim hakka kaldı.☹️
LamiyaCetinkaya Yagmurrr98 aynen çok beklemedi hatta şuan daha belirginleşti, o ilk haliydi. Dur şimdi çekip atayım onu da 😁
menessare Ebrueylul18 benimde yarın ama bende gün geçmeden test yapmak istemiyorum insan çok üzülüyor. Senin belirtin var mı hiç benim yok sanki adet olucam gbi inşallah olmayız tabi…
LamiyaCetinkaya Hayat70 Ciddi birşey yoksa olur sıkma canını, ben ilk oğluma 7 ay sonra gebe kaldım. Şimdi de nereden baksan 7-8 aydır hatta daha fazla süredir deniyoruz daha yeni tuttu. Dua edicem senin için de❤️
LamiyaCetinkaya menessare 3 tane kaset test 1 tane de erken gebelik testi yaptım 😂 kaset testlerde çıktı sadece, aminnn hepinizden güzel haberler bekliyorum. Umarım benim de bebeğim tutunur benle kalır ❤️