Papiiii LamiyaCetinkaya men birdəfə bele etdim aybasima 4 gun qalmis eyni bucur cixdi hamile deyildim açıqcası insaçlah sen hamilesindir
Pembebulutt Mom69 yanlış okumadıysam 4 gün var demiş regl gününe 😬çünkü gecikmediyse bu kadar net çıkmaz belki o yüzden yani
Mom69 Pembebulutt 27. Günü yumurtlama sayarsak 4 gün olduğunu söylüyor ama . Son adet tarihi 9 temmuz benimde 5 temmuz yani arada 38 gün yine var bunu baz alarak çıkacağını düşünüyorum ben 🙂
LamiyaCetinkaya Pembebulutt tam net bilmiyorum dediğim gibi yumurtlama o gün mü oldu birkaç gün önce mı net değil, post açmıştım fotoğrafı filan var orda ovulasyon testlerinin 🥴
Mom69 Pembebulutt bir kere boş gebelik geçirdim😞 çocuk gelişimi ve eğitimi okudum bu konulara da bu yüzden baya hakim birisi olarak boş gebeliği hic duymamıştım ilk defa başıma gelince sabah akşam deli gibi araştırmalar yaptım ordan biliyorum 😂 yoksa inanın henüz anne olamadığım için tecrübesiz olduğum çok şey var 🙏😪
Mom69 LamiyaCetinkaya evet fakat bir kere boş gebelik geçirince bunda sevinemiyorum açıkçası. Umarım oğlunuza bir kardeş geliyordur haberlerinizi bekliyor olacağım 😍
TeoMom LamiyaCetinkaya Canım benim de kaset testler böyle çıkmıştı erken gebelik testi epey belirgindi ve ilk idrarla yapmana gerek yok yani alır almaz yapabilirsin inşallah net çizgi görürsün ❤️
2pasaannesi LamiyaCetinkaya benim de yumurtlamadan 12 gün sonra böyle çıkmıştı 🥳🥳 İlk idrarla yapmamıştım ama teste güvenemeyip erken gebelik testi almıştım onda da fotoğraflarda gözükmeyen çizgi çıkmıştı.
NigarH LamiyaCetinkaya salam. Insallah hamile olarsiz. Men turkiyede olanda bu testden etmisdim cox az xett cixmisdi ama 4 heftelik hamile idim. Bunlar biraz gec gosterir. Predictor testleri vara sehv elemiremse 60 tldi ondan edin varsa o 100 faiz gosterir. Men onnan hamile oldugumu bildim sonra bashgalarini eledim oda lap az cixmisdi ikinci xett ama predictorda emelli gorsenirdi.
LamiyaCetinkaya İlk kez testlerimde silik de olsa birşey çıkmıştı boşa umutlanmışım, teşekkür ederim kızlar ben elendim 😂
LamiyaCetinkaya arirangg kan vermek için içim gidiyor ama pasaportla okkalı bir muayene ücreti alıyorlar, kimlik kartımı bekliyorum bir türlü yollamadi Ankara abi 😂
LamiyaCetinkaya arirangg bir de bu gebelik testi adet gecikmesinin ilk gününden itibaren sonuç veriyormuş, yaptıktan sonra prospektüsü okudum, belki de o yüzden çıkmadı
LamiyaCetinkaya Ayytacc Ahahah erken gebelik testinin prospektusun oxudum adet gecikmesinin ilk gününden gösterir deyir nə oldu indi nə fərqi var bunun o birilərdən😂