Pembebulutt Bakalım belki dayanamaz yaparım ama negatif görmekten korkuyorum, belirtilerim bugün biraz daha arttı midem bir garip, koku hassasiyetim başladı, ishal kasık ağrısı filan, ilk gebeliğim ile çok benzer. Diğer taraftan da regl belirtisi olabilir diyorum. Aylarca negatif görünce insan paranoyaklaşıyor sanırım 🥺