LamiyaCetinkaya Ayytacc kubraselcuk cgnduru bhrey Ilay-1 kızlar test yaptım gözle zar zor görülen bir çizgi var, hatta eşime gösterdim o da gördüm dedi ama fotoğrafta çıkmıyor o kadar silik 🙄 şuan evde değilim eve gidip bir tane daha yapsam mı yoksa yarın mı tekrarlasam 🥴
Ilay-1 @LamiyaCetinkaya canım ben dün test yaptım malesef negatif ama gelen giden yok adet belirtiside yok Anlamadım akşam geç saatte yaptım yarında bi ilk idrarla yapmayı düşünüyorum . Sen ne yaptın test yaptın mı 🥰
Ayytacc LamiyaCetinkaya menimde ele idi az gozukurdu erken gebelik testtinde yene silik cixdi en son adet gunu yoxladim tam cixdi
LamiyaCetinkaya Ve inanılmaz kasık ve bel ağrım var, sokakta her kokudan midem bulandı, hamile değilsem kafa gitmiş bende 😂
LamiyaCetinkaya Ayytacc adet günüm nə vaxtdı onu da bilmirəm ki. Axırıncı dəfə 9 iyulda adet olmuşam çox düzensizdi
LamiyaCetinkaya cgnduru Kan veremiyorum kimlik kartım çıkmadığı için 🥴 belki pasaportla verebilirim hastanede ama alırlar yine en az 100-150 TL
LamiyaCetinkaya Gorkim yaptım fotoğraf aticam ama gözle bile zor görülüyor, bir tane daha yapıcam emin olmak için, belki de hayal görüyorum 🥺
Aminenin_annesi LamiyaCetinkaya var gibi 🤗 ama testi tekrarla bazen bozuk çıkıyor bakalim yine aynı cikicak mi
Papiiii LamiyaCetinkaya men birdəfə bele etdim aybasima 4 gun qalmis eyni bucur cixdi hamile deyildim açıqcası insaçlah sen hamilesindir
2pasaannesi LamiyaCetinkaya benim de yumurtlamadan 12 gün sonra böyle çıkmıştı 🥳🥳 İlk idrarla yapmamıştım ama teste güvenemeyip erken gebelik testi almıştım onda da fotoğraflarda gözükmeyen çizgi çıkmıştı.
Ilay-1 Ayy bencede var gibi gözüküyor bende hiç en ufak bişey çıkmadı gözüküyor sende inşallah hamilesindir hadi bakalım birde erken gebelik testi dene 😍
LamiyaCetinkaya Ilay-1 varsa bile aşırı yenidir sanırım, bu testlere 20şer TL verdim içim gitti sjsjsj
Ayytacc LamiyaCetinkaya kiz erken gebelik testi al net onda cixar mendede ele cixdi ilk gun oda 20tl fln