1erkekkannesiiii Devlet Hastanesi’ndeki doktor bana 5 ve fazlasında serum alman lazım acile gel dedi , ama ben her 5 ve fazlasında hastaneye gidecek olsam orda yatmam lazım😅 dayanamadığım zmnlarda gidiyorum ,çok nadiren gittim sabretmeye çalışıyorum genelde ,ama dediğim gibi 5 ten sonrasından sen halini gücünü bilirsin ayakta duramayacak gibiysen git mutlaka ,ayrıca doktorun saçmalamış , 20 li haftalarda bile bulantısı kusması olan çok insan gördüm burda , benim de 20 kere kadar sürecek gibi hayırlısı