1erkekkannesiiii Anneler 17+2 yiz prilam bitti doktor bundan sonra bulantı kusma olmaz diyip yazmadı. Bugün sabah beri ne yesem çıkardım. 4-5 kez kustum normal Mİ? Acile gitmeli miyim? Günde kaç kez kusmak normal? Hiç bir sey yiyemiyorum ne yesem çıkıyor
HanifeAhmet 1erkekkannesiiii bunun sınırı yok bacım istediğin kadar kusabilirsin içtiğin suyu bir tane yediğin fındık fıstık tanesini bile 😅😅
Hulus 1erkekkannesiiii 30 haftaligim hala prilam iciyorum neye göre söyledi bunu doktorunuz bilmiyorum ama ilaçsız günde değil 4-5 kere içtiğim bir yudum suyu bile kusuyorum.
aylinpalaa 1erkekkannesiiii bence prilama devam etmelisiniz çok kötüyseniz. Ben her bırakmaya kalkıştığımda günde minimum iki kez çıkarıyorum hala
280322- 1erkekkannesiiii bende kendim gidip sağlık ocağına yazdırıyorum kendimi deneyim dedim içmedim ve 5 6 ne ki 10 unu geçti kusma olayı geri başlayacağım sizde zorlamayın alın sağlık ocağına yazdırın midemize yazık
Oznur1_23 HanifeAhmet hayır öyle değil maalesef günde 3 4 kezi geçerse ve beslenemeyecek kadar kötüyse idrarda keton kaçağı çıkıyor ve bej ilk hamileliğimde bundan kaç ay hastanede yattım çok kotuuseniz hastaneye gidin 1erkekkannesiiii
HanifeAhmet 1erkekkannesiiii beslenir merak etme ama kusmaların çok artarsa yada böyle devam ederse mutlaka doktora git ablam 9 ayın hepsinde kustu iki hamileliğinde de ve üstelik kızları arasında 13 ay var sadece bir kaç kere hastanede yattı bu yüzden sizinde haftaniz ilerde kusmaların bitmesi gerekiyordu normalde doktorun dediği gibi ben 16dan sonra hiç kusmadım çok şükür ablama benzerim diye çok korkmuştum açıkçası inşallah sizinde geçer hemen herkeste aynı değil hamilelik maalesef
1erkekkannesiiii aylinpalaa daha önce de bırakmaya çalıştım iyi olurum diye ama olmadı sabahtan akşama kadar çıkarıyorum bu kez yine aldım kullandım. Yine zehir oldu. Açlıktan ölüyorum ama ne yesem çıkıyor. Zor bir durum. İlaca bağımlı olmayayım diyorum ama onsuz da olmuyor galiba. Doktorum da izindeymiş 22sine kadar 😖
1erkekkannesiiii 280322- gebelik boyunca kullancak mıyız acaba cidden ilaçsız olunca hayatımı cok etkiliyor. Buradaki sağlık ocağı yazmadı doktorum da izinliyms eczaneden alcam artık parası ile 😞
280322- 1erkekkannesiiii olsun sağlık ocağına yazdırın doktora kalırsak ohooo bende açlıktan başım döndü artık ama kusmaktan boğazım tahriş olmuştu dedim niye bekliyorsam gittim yazdırıp aldım sağlık ocağına
2cocukluana Ilaci almadigin zaman sinirsiz kusuyordum nefes alirken midem bulanıyordu bidaha kusuyordum.6.aydan sonra bitti.ilk gebelikte prilam yoktu onda doguma elimde posetle gittim hic bitmemisti bebekte beslenmisti.
280322- 1erkekkannesiiii ben gerekirse doğuma gittiğim güne kadar içerim rezil oluyorum içmezsem doktor hic bisey olmaz dedi. Ama sağlık ocağının yazmama lüksü yok ki o ne saçmalamış öyle allah allah
Baliminannesii 1erkekkannesiiii 31 haftalık olucam hala kusuyorum 8 haftadan beri hiç bir ilaç fayda etmedi tuvalleten salona gelemıyordum o derece tabi artk azaldı günde bir yada 2 defa önceden günde 10 defa ne içten yudum su gitmıyordu canım doktor birde neye göre ilacı bırakmış sana anlamadım
2cocukluana 1erkekkannesiiii olmaz insallah sen yemesende o senin vitaminlerinden gene aliyor kizim 36.haftada 3 bucuga yakin dogmustu
1erkekkannesiiii 280322- olmadı para ile alcam 27sinde randevum var doktora yine yaz derim böyle olmayacak
Rabishanim 1erkekkannesiiii ben 5 ay boyunca full kustm.her gun 3-4 kez.belkı daha fazla.resmen ızdırap.her an mıde bulantısı ıle dolaşmak🤷🏼♀️🤷🏼♀️Tansıyonum düşüyordu bayılıyordum.koku hassasıyetm oldugu ıcn yemek yıyemıyor yapamıyordum.cok zordu anam.sımdı 2. Ye hamıleym aynı sıkıntıları yaşamıyorum.ılkte oluyormus zaten genelde.sabretmekten baska çaren yok.ben doktoruma yalvarrıodum ne olur etkılı bı ılaç yazın kusmım mıdem bulanmasın dedm ama hıc yazmadı🤔🤷🏼♀️
1erkekkannesiiii Rabishanim ah bana da öyle yaptı valla içmene gerek yok dedi vermedi ama böyle napcaz bilmiyorum
1erkekkannesiiii HanifeAhmet amin insllah geçer benim bulantılarım 12. Haftada başladı bide onu da anlamadım 😩 bebişe bisey olmasın da ilaç içmeye de razıyımm