Sule0606 19+5 den merhaba kızlar. Bizde bı kız bi erkek denildi inşallah bizimde kızdır 🤲 ayrıntılı da netleşir inşallah bakalım
Berathayat 18+3 bizdende selamlar Üçüncü gebeliğim ve oğlum olacak Yaş 39 sürpriz bebek 17 yıl aradan sonra🥰
Busratmn Yarenn92 erkek Yavuz yekta düşünüyoruz adını da ama pek içimede sinmedi gibi bakalım sen düşündün mü isim 😊
Yelito Peki hareketlerini hissediyor musunuz? ben bazen bir şeyler hissediyorum ama bebiş mi bilmiyorum ☺️
Lizbonn C1-bebek biz 16+4’üz suan 1 tane oğlum var 2. Oğluşum geliyor. Normal dogum tarihi 26 ocak lakin dr’um 1 ocaktan itibaren bekleriz dedi hareketlerini 2 haftadır ortalama hissediyorum özellikle de akşamları uzanıyım pit pit bende buradayım diyor 😬
Yarenn92 Busratmn benimde aklımda 2 isim var Nil Su ve Öykü bakalım daha vaktimiz var başka bulamazsak bunlarda biri olucak inşallah 😊