asena0609 C1-bebek Teşekkür ederim 😊 İnşallah hayırlı bi evlat olur ve tüm karşı cinslerine prenses gibi davranır 😊🙏🏼
C1-bebek Zuzu6901 neden hasta edesin canım korkma rabbim sana yardım edecek anneden başka kim güzel bakar ki
Yldrmkubraa 17+0′dan selamlar😊 14uncu haftada cinsiyetimiz belli oldu erkek dedi Dr değişmez ise bakalim 😁😍 zaman aşırı hizliii yaz aylarında hızlı geçirdiğimiz için şanslıyız bence
Zuzu6901 Selinz ben hissedemiyorum bunun için çok da endişeliyim, bir ben mi oyleyim acaba. 18+3 teyiz bu arada
Gulgul1 Kızlar bende 17 haftaligim benim midemde uyutmicak şekilde bir ağrı var sizde de var mı acaba
derin1derin C1-bebek 18+6 kız annesiyim ben de 🙈 detaylıya gün aldık bakalım onu bekliyoruz ara ara bende de ağrılar kasılmalar oluyor sanırım büyüyor diye
Nesecrkc Bende 19+3 günlüğüm kızımı bekliyorum. 2021 Ocak ayında oğlum doğdu o zaman kime sorsam Ocak annesi olanlara erkek diyordu bu seferde yoğunlukta hep kız var.