sinoli Miray31 %90 erkek, %90 kız oldu sonra şu an belli değil 😅 Bu arada kızlar, benim bugün kasıklarım da ağrı var normal mi sizce?
Harikuya_Su 18+6 bendende kız ocak anneleri çoğunluk hep kız geliyor sanırımm 😍 rabbim hepimizi sağsalim evlatlarımıza kavuştursun inşallah batma ve kasılma ağrılar bendede oluyor ara ara gece yatarken zor olmaya başladı büyüyorlar karnımızda büyüyor hiç korkmayın kendinizi zorlamayın canım Yelito C1-bebek Senos07_