tatliiannnee benim 28 de tersti başını çok net bir şekilde hissediyordum midemde dediğiniz gibi, 30da dönmüştü doktora gittiğimde döndüğünü tahmin ediyordum hıçkırıkları neredeyse kasıklarımdaydı ve de rahatlamıştı midemin orası kronik ağrım geçmişti, sonra 32de yine tersti bunu da tahmin etmiştim çünkü hıçkırıkları göbek deliği hizama gelmişti çok toplanıyordu ve yine göğüs kafesim sıkışmaya başlamıştı ağrım geri gelmişti
Anladım kesinlikle diyemem ama tahmin etmemdeki sebepler bunlardı belki size de yardımcı olur