tatliiannnee Aminenin_annesi hadi yaa ben su an cok fazla hissediyorum mıdemın orda top gıbı sertlıj var hatta hı sag kaburgama gelıor bı sol bazen de ortada duruyor
Aminenin_annesi tatliiannnee ben onu midede degil de göbek deliği çevresinde hissediyorum benim bebeğim hep oralarda oluyor erkek mi seninki kızlar daha asagida olur diyrolar ama bilmiyorum ki
Gmzbiri tatliiannnee 27.haftadan bu yana baş aşağı duruyo kızım. Hıçkırıklarını aşağıda hissediyorum. 35.haftadayım yarın kontrolüm var bakalım ne durumda🤗kimi bebiş doğuma yakın dönüyomuş öyle yazanları okumuştum ama en doğrusunu doktor bilir
damla-6992 Sukran_demir 37+3 deyim benim de yan hala dönmedi. 24 üne sezeryan günü verdiler bana da . Dönmez daha da dedi doktorum.
damla-6992 Sukran_demir Haftasına göre önde gidiyor Biraz. Rahim kalp şeklinde dedi ondan dolayi donmez dedi. Biraz tombik bir bebek ondan dolayı normale yaklaşmadı doktorum
Betulyesilts tatliiannnee 36+6 makat gelis ama ben zaten onceki dogumlarimdan sezeryanliyim cok bsey fark etmiyor
Musicteacher pastel11 normal mi sezeryan mısınız, gün falan verdi mi doktorunuz. Benımle aynısınız merak ettim
pastel11 Musicteacher daha çatı muayenesi olmadım normal istiyorum insallah allah nasip eder ama tabi muayeneden sonra kesinleşecek doktorum doğum için de eylülün 2. Haftasına kalmadan doğmuş olur dedi ama bakalım ☺️