Arkadaşlar neden bu kadar stres kendinize eziyet ? Bende 8 aylık evliyim 2 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum şuan tekrardan hamileyim hiç beklemiyordum soğan suyu vs ictim adet olayım diye 25 gün gecikme ile öğrendim hamileliğimi o derece bir vurdumduymazlik. Doktorum en büyük korunma yöntemi çocuk istemek demişti. Bu düşünceyi aklınızdan çıkardığınız an ve rabbimde nasip ederse hamile kalırsınız stres en büyük etken lütfen kendinize de hormonlarınızada bunu yapmayın, biraz akışına bırakmayı deneyin Rabbim isteyen herkese versin kimsenin kucağını boş bırakmasın size de nasip etsin sağlıklı şekilde 💜🙏