İyi günler arkadaşlar bende gecen ayın 29 da aşılama oldum kanda gebelik çıktı pazartesi günü vajinalultrasyon da daha kese oluşmamış çıktı ama bir haftadır kanamam var doktor pazartesi gel dedi . Daha önceden de 2 kürtaj ım 3 de kimyasal gebeliğim var buda nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum 🤔😔 bana dua edin lütfen