nevamm1 Sehrbnon122 göğüsler büyüyor ya canım deri geriliyor bazen çatlıyor hatta ondan olabilir catlamasin diye krem sür bence ondandır kaşıntı.
nevamm1 Sehrbnon122 aşkım kaşıntı için yaaa benimde hep kasiniyordu çatladı hep ondan dedim ben yandım sen yanma alasın kremini suresin bol bol sür sür sür kremini sür.😂
Sehrbnon122 nevamm1 kız urfa 40 merhaba derece valla, günde 10 defa duş alsam bile boş yaa hemen terliyorum yaa deliricem en sonunda
AysegulArici Sehrbnon122 bendede var o ksinma sıkma o gelen sıvıyı o bebeği besleyecek olan en önemli siviymis canım ben sıcaklarda mı demiştim kaşıntıya ona bağladım yani
Senanur567 Sehrbnon122 yok ya 198 gün var daha ben daha 11 aydır evliyim ilk başta aynı evi kabul ettik sonra çıkamadık eşim de ana kuzusu çıkmıyor
Sehrbnon122 Senanur567 ama öyle olmaz ki sizin özeliniz olmayacak mı aa ne kadar sacma sapan tavır o zaman evlenmeseydi ana kuzusu ise
Senanur567 Sehrbnon122 özel anca kendi odanda olur bu evde sürekli aşağı katta oturuyoruz ikimiz oturup keyif yapamıyoruz
Sehrbnon122 Senanur567 kıyamam sana ya valla cekilmez cidden sonucta kendi öz annenle bile insan tartsıyor kaynana falan illa tartısır
Senanur567 Sehrbnon122 olmazmi canım birde herşeye karışıyor her boka delirecem arkamdan da konuşuyor sağolsun
Sehrbnon122 Senanur567 tabi karısır yaa aynı evde olunca bide kesin iş yapmıyor sunu etmiyor vs bile diyordur
Suledenizz Sehrbnon122 Doktorum nemlendirmemi söylemişti gerçekten cok etkisi oluyor vucuduma sürerken çatlak için kullandıgım yağları, kremleri gögsüme de sürüyorum (gögüs ucu kahverengi bölge hariç) hiç kaşıntı olmuyor ☺️
Sehrbnon122 Suledenizz kız urfa 50 derece sürekli terliyorum krem sürsem de terliyor hepsi eriyor gidiyor