Sehrbnon122 Kızlar ya sizinde gebelikte göğüsleriniz kaşınıyor ve sıvı geliyor mu benim cok kaşınıyor yaa sütyen bile takmıyorum malesef :(
Ogretmen_Anne_ Sehrbnon122 bende öyle sütyen takmadım resmen 9 ay adam akıllı bitek dışarı falan çıkarken. Ucundan gelmesi iyi bisi ama sıkma canım bebek için faydalı o
Ebbruc Sehrbnon122 nemlendir kuzum, çatlar yoksa. Büyüdüğü için kaşınıyodur deri genişliyo ya bide bu sıcaklarda normal
Sehrbnon122 Ogretmen_Anne_ yok canım sıkıyorum kendi kendine geliyor ama aşırı kaşınıyor bide sıcak olunca havalar terliyor
Sehrbnon122 misslavinia1 ayy evet yan taraflar bazende alt taraflar havalar sıcak olunca bide terliyoruz dahada kasınıyor
Ogretmen_Anne_ Sehrbnon122 altına peçete koyuyorum göğüslerimin pişik olmaması için iri göğüslüysen öyle yapabilirsin
Sehrbnon122 Ogretmen_Anne_ 85 beden artık takıyorum canım 80 takıyordum hamilelikte 85 oldu ve bende atleti falan altına koyuyorum katlayarak cok kaşınıyor
Senanur567 Sehrbnon122 daha süt gelmiyor ama sızlıyor kaşınıyor sıcakta hiç çekilmiyor sütyen giymesem diyorum evde herkrs var rahat edemiyorum
Happy-baby Sehrbnon122 ahhahhahahaha her ne kadar kendimi avutmaya çalışsam da benimde aynı bir tek çatlamayan yerim orası kalmıştı orada iptal 😂😂😂