Senanur567 Allah’tan benim ki melek gibi cok şükür canım yaklaşık 1.5 yıl aynı evde yasadık kaynanamla cok iyiydi gercekten halada öyle ama ev ev üstüne olmaz. Ne kadar aran iyi olursa olsun aynı evde yaşamak sacma ya sonucta seninde eşin ile özelin olacak