Pinpirikanne Irnasatka klimada yok bnde..her gelen evin cok serin ne güzel der ama benim icinde ateş yaniyor tabi iyice agirlastm gece ter içinde uyanıyorum defalarca uyku kalmadı hiç zten Rabbim genede sağlık versin geçecek elbet 😔😔
Hallerimvarbenim Irnasatka Valla bende onu düşünüyorum hep dedim cetvelmi sokuyorlar sonra dedim elini sokup sonra elini cetvele mi tutuyor ölçüyor 🤣🤣
Minikmucizem199 Irnasatka banada aynısını dedi istemiyorm artık dedim 2 yıl sonra tekrar burda görüşürüz demişti doğumum o kadar zor olmasına rağmen yinede hamileyim artık ne olacak bilmiyorum
Selcan-41 Kaçıncı haftada oldu bunlar 😂 okurken gülümsedim hep hayırlı olsun bende şimdi 41+4teyim ve ne zaman gitsem daha rahim ağzın kapalı diyorlar seninde sürekli öyle diyip birden mi başladı çok korkuyorum suni sancı almaktan
oyoyley Irnasatka kese atıldı mı atıldıysa kaç dikişiniz var ben 20 gün önce doğum yaptım dikişlerim duruyor kaşıntı başladı kendi mi ericek gidip aldırcakmıyım bilmiyorum unuttum
Irnasatka oyoyley kese derken anlamadım , 4 dikiş atıldı bana ve 15. Günde 2 tanesi kendiliğinden düştü diğerlerini bekliyorum
Elisam123 Irnasatka hahahah 😅 öncelikle hayırlı olsun analı babalı büyüsün ama son deme hepimiz o an son diyoruz da son olmuyor 😅😅😅
Sebos41 Valla şu zamana kadar okuduğum en kolay doğum hikayesiydi😊Rabbim analı babalı büyütsün🤲🏼Bizlere de evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim🙈Darısı başımıza☺️
Amazon Dubletombikdoner Kuzenim arabada doğurdu. İlk çocuğunu 2 gün hastanede yatarak doğurmuş. Bu da öyle olur korkusuyla sancıları evde çekmiş sonra 1 saat uzaklıktaki hastaneye gitmişler yolda ıkinmasi gelmiş arabayı durdurmuslar arka koltukta ıkinarak doğurmuş 10 dk sonra hastaneye varmışlar doktorlar hemen kontrol etmiş bebeği de kuzenimi de 2 gece yaptırmışlar 😄
Dubletombikdoner Amazon vay arkadaş 😂 ben olsam daha erken giderdim ama korku da bir yana 😊 kuzeninize çok geçmiş olsun o psikolojiyi düşünemiyorum bile 🤯
Handenyildiz Rabia1012 benim nişanım geleli 4 gün oldu genital bölgemin üstünde benim de ağrı var ama sancı mı değil mi anlamıyorum 39+2 deyim