Gözünüz aydın, fakat buradan diğer hamilelere de birşey söylemek istiyorum. Siz ne güzel almışsınız bebeğinizi elinize ki sanırım acı eşiğiniz yüksek olduğu için bu kadar açılmayı fark edememişsiniz. Kimse bu hataya düşmesin. Tuvalete gidip ikinma hissi ve sürekli lavabo ihtiyacı falan zaten bunlar başlı başına doğum belirtisi. Çok şükür size bir şey olmamış ama bu gibi durumlarda rabbim esirgesin çocuğun suyu tükenebilir,o bir santim açıklık tamamen oluşur ve 10 cm ile birden araba da bile doğum gerçekleşebilir. O yüzden diğer hamileler bu kadar beklememeli en başından düzenli bir şekilde dakika tutun.
Tekrardan tebrik ediyorum sağlıklı büyüsün 😊