Kızlar bir şey daha soracam kanama oluyor ya bu şekilde daha kontrole gidemedim doktoruma vana gideceğim 16 sında. İnşallah bir şey olmamıştır da 6-7 haftalığın düşüğü nasıl belli olur acaba valla korkuyorum kanamayı gördükçe ultrasyon da yok ki burda baktirayım anca kan değerlerine bakıp duruyorlar