Didem38
Didem38 canım ben yaklaşık 3 buçuk aydır 5 günde bir pruloton deport hergün progestan iğne vuruluyorum ilk 3 hafta çok sancılıydı çok acılı geçti inan yüryemiyodum bile sonra alıştım şimdi etkisi hiç yok sadece iğne vurulan yerlerim apseli hep sana önerim iğneyi vurulduktan sonra hemen yerinden kalkma 30 40 sn orayı ovala yayılsın biraz yağı sonra kalk ben ancak o şekilde alıştım inşallah bu acılar geçer🙏🏻