ErvaVeBebegi Bize bi tahmin bile yapmadı daha bişey demek için erken dedi,gerçi emin olmadan söylemeli mi söylememeli mi hangsi doğru onu da bilemedim ama eşim de ben de çatlıyoruz resmen.🤩🤩🤩.tabiiki herşeyin başı sağlık ama öğrenince insan sanki kafasında her şeyi şekillendiricek gibi hissediyo..ben de kız hissediyorum hayırlısı bakalım 🤗