Bende 10+6 günlüğüm nerdeyse 1 bucuk aydir tatli yiyemiyorum hicbirsekilde normalde encok sevdigim seydir ama inanilmaz tiksindim.Tatli hic yiyemiyorum ama eksiyide canim cok cekmiyor aman aman normal yiyebiliyorum uzun lafin kisasi yemeklere karsi tiksinme var istahim hala acilmadi ama tek birseyi son ucgundur hergun canim cekiyor olur olmadik an oda kısır marul ayran bir anca istahim acilcada doya doya yesem hamile olmadan once 61 kiloydum suan 10+6 57 kiloya dustum istahsizliktan 😊