Ebi bende suan kum yok ama 4 sene once cikti su icmedigin icim dedi su iceceksim dedi sonra ise girmistim fabrikaya orasida cok sicak tabi bol bol iciyordum simdi ev hanimi olduk hic aklimisa su gelmiyor soda filan hayatimda bikere icmedim yemin ederim sadece portakal suyu gibi ayran su hepsinden icmeye calisiyorum ama cok insanda faydali dedi taze meyve suyu ayran filan 😊