Aminenin_annesi Fatma-onal nst kağıdını neden bize vermiyorlar anlamıyorum doktor alıyor geri vermiyor . 140 tı diye hatirliyorum ortalama
Aminenin_annesi Fatma-onal 180_200 bana fazla geldi . acaba bebek strese mi girdi ya da sen heyecanli veya yorgun muydun
Aysef27 Fatma-onal bence ihmal etmeden baska bi doktoa daha gorun yani arada bu kadar fark olmasini nasil normal karsilarlar anlamiyorum 140 la 180 arasi az degil
Fatma-onal Aminenin_annesi nst yi paylaştım canım yorgun değildim nst çekilirken rahat değildim onun etkisi de oluyor mudur
Aminenin_annesi Fatma-onal tabiki olabilir canım herşey etkiliyor bu sıcaklar bile bunalinca etkiliyor
Usnac1995 Fatma-onal ben daha bir kere girdim şimdi meraktan baktım 140 civari arada 160 falan olmuş . Belki arada öyle çıkabilir yani yüksek birşey olsa doktoe söylerdi. İstersen bi yaz numarası varsa için dahat etsin. Ben 33 haftalığım henüz
Aysef27 Fatma-onal insallah canim gecmis olsun rabbim saglikla sihatle kucagina almayi nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bsrabzks Fatma-onal olabilir canım mutlaka bişey tetiklemiştir bir şeye sıkıntı stres yaptıysan o bile olabilir demişti bana doktor
Seymaaagrhn Bende geçen hafta girdim NSTye 140 170 arası ideal dediler benimde 160larda çıkmıştı. Bence endişelenecek bir şey yok o anki durumumuz da çok etkiliyor. Biraz sıcakta yürüyünce tansiyonum 15 oluyor benimde biraz bekletip tekrar ölçüyorlar.
Fatma-onal Seymaaagrhn 12/7 çıkmıştı benimde dün şimdi hastaneye gidecektim ama poliklinik öğlene kadarmış bugun haftaya pazartesi randevum var beklicem biraz bakalım 4 gün önceki nst normaldi
kalbimdekideniz Fatma-onal beni takip ettiler yüksek çıktığı için düzenli nst ye girdim. Kan takviyesi aldım düzeldi
Fatma-onal kalbimdekideniz takibe gerek duymadı doktorum bir sorun yok dedi aslında kan ilacını çok düzensiz kullanıyorum kansızlıkta yapıyor olabilir kaç çıkıyordu kalp atışı
Melos90 Fatma-onal nst ye ben mi geç giriyorum ya herkes 34 de giriyor bana 36 da gireceksin dedi haftaya girecem ilk kez
Fatma-onal Melos90 32 de başladık biz girmeye aman boşver keşke 36 da girseydim böyle şeyleri takıyor olmazdım şimdi diyorum