Fatma-onal Kızlar nst ye girdim dün bebeğin kalp atışları 180-200 arasındaydı bana biraz yüksek geldi gibi doktorum da yüksek buldu ama ekstra bir şey yapılmadı bunun için 34+5 iz nst de bebeğinizin nabzı kaç çıkıyor acaba
Sleepless_Mother Fatma-onal dün bende girdim güzel dedi kalp atışı minik minik sancılarım çıktı sadece canım
Aysef27 Fatma-onal bende sizinle ayni haftadayim dun girdim bende 140 lardaydi doktor cok guzel bi sorun yok dedi
Bsrabzks Fatma-onal canım benimde 2 gün önce öyleydi malesef 200 kere kadar çıktı sonra düştü. Ateşin falan varsa oda etkiler ya da troitle alakalı Bi sıkıntın var mı
Havvauslu Fatma-onal 120-150 belki 160 oluyor bizim doktorun bildiği vardır sanırım canım hiçbişey yapmama konusunda endişe ediliyorsan Baska doktora da göster istersen
Fatma-onal Sleepless_Mother sancı bende de görünüyor ama nst yanınızdaysa eğer kalp atış aralıkları kaç görünüyor acaba
Fatma-onal Aysef27 ya benimde 4 gün önceki nst de normal görünüyordu şimdi ki nst de 180-200 arası çıktı bende telaşlanıyorum bir sorun var mı diye doktor normal dedi ama nette bakıyorum sıkıntı yazıyor
Aysef27 Fatma-onal nst esnasinda heycanlanma falan mi oluyo acaba senmi geriliyorsun bende bi ara kasigim agridi kendimi kastim o an bebegin kalp atisinin degistigini hisseddim anlik boyle sanki sonra beni yan cevirdi natyi ceken bayan don istersen sagina yada soluna dedi
Usnac1995 Fatma-onal canım sen internete bakma ben de şekerim az yükseldi internete baktım aklım çıktı. Ama doktor normal arada iner çıkar dedi mesela.
Fatma-onal Aysef27 ben hep sağıma döndüm ama nst çekilirken rahat değildim sıcakta geldim hastaneye o mu etkiledi diye düşünüyorum tansiyonum felan normaldi çünkü
Usnac1995 Tam 33. Haftada girdim. Doktor herşey yolunda dedi bende hiç sormadım kalp atışını falan. Kağıtta var ama bakmak aklıma gelmedi. Doktora güveniyorum artık :)
Fatma-onal Havvauslu başka doktorum yok malesef benimde hep o civarda çıktı böyle çıkınca şaşırdım doktorum tansiyonuma baktı normal çıktı benimde nabzım yüksekti biraz
Bsrabzks Fatma-onal olabilir canım mutlaka bişey tetiklemiştir bir şeye sıkıntı stres yaptıysan o bile olabilir demişti bana doktor
Usnac1995 Fatma-onal ben daha bir kere girdim şimdi meraktan baktım 140 civari arada 160 falan olmuş . Belki arada öyle çıkabilir yani yüksek birşey olsa doktoe söylerdi. İstersen bi yaz numarası varsa için dahat etsin. Ben 33 haftalığım henüz