Pcoslubiranne Fatma-onal saglik ocagindaki ebe el doppleriyle karnimi dinleyince 110 160 arasi normal.demisti bana ama bilemiyorum.en iyisini doktor bilir tabi.
Fatma-onal Pcoslubiranne doktor bir sorun yok dedi eşimin anneannesi sinirlendirmişti beni hastaneye gitmeden önce hiç rahat değildim belki de ondan oldu
Fatma-onal Melos90 32 de başladık biz girmeye aman boşver keşke 36 da girseydim böyle şeyleri takıyor olmazdım şimdi diyorum
Delimavi Fatma-onal 200 çok yüksek canım doktorun yakın takip etmesi gerekirdi. Yükselişler anlık mı oldu yoksa devamlı 180 -200 arası mı gitti.
Fatma-onal Delimavi https://imgyukle.com/i/nEuvz0 nst bu yakın takip vermedi 10 gün sonra kontrolümüz
Aysef27 Fatma-onal insallah canim gecmis olsun rabbim saglikla sihatle kucagina almayi nasip etsin inşallah 🙏🏻