Arkadaşlar bugün Önder beye kontrole gideceğimi söylemiştim,sabahtan gittim asırııı yoğundu 1,5 saat kadar bekledim 🤦🏻♀️ Ama kesinlikle değdi,ilgisi,Güler yüzü gerçekten çok iyiydi hemen doğum için gün bile verdi 🥰 fiyatlarda artış olmuş tekrardan bilginiz olsun ☺️ Sadece ben oda süslemek istiyorum da ekstra ücret istiyorlar mı onu sormayı unuttum bilgisi olan yazabilir mi ? ☺️