A_syma betiizimm Nazlican46 Fiyatlar cidden nasil farkli 😑😂 Komsuma onder ercan 6 demis sezeryan Ben doktoruma degil direk hastaneye sordum yeni bina degil eskisi Sezeryan 4.5 Normal 5bin dedi 😂
Esraraz betiizimm bana o önermişti ikinci doğumum korkuyorum dediğimde suda doğum deneyimliyoruz anneler de çok memnun öneririm demişti
betiizimm Esraraz alalala bir araştırayım o zaman neden daha fazla para vereyim o zaman Önder Ercan da çok tercih edilen bir doktor sonuçta
Elibo Nazlican46 hem devlete hemde özele gidyorum devlette kesınlıkle ferah kaZancı özledede hilal sakallıoğlun gidyorum ikisindende cok memnunum
Nazlican46 Elibo Tuncay balda iyi ama çok hastası var randevu zor buluyorum içeri girince de beş dkm var sorusormak için zor oluyor acaba bu ferah doktorda öyle mi
Busakdagg Benim normalde doktorum Ceyhan’da ama bi kere inci hanıma gitmiştim sular akademi hastanesinde memnun kalmıştım ☺️