Annebebek___ hiç öyle bir şey sormadım 4 muayenedir gidiyorum sadece ondan önce Urfa’daydık kan testini fobim olduğu için ilk hamileliğimi öğrendiğimde zor vermiştim daha sonra vermedim daha doğrusu veremedim 😅 ne şeker yüklemesi ne tarama testi hiç bir şey yaptırmadığım için paket olayı benim için çok önemli değildi,detaylı ultrason ve idrar testi verdim o da sorun yoktu çok şükür 🙏