Kahramanmaraş Elbistan devlet hastanesinde yaptım ilk doğumumu sanki devlet değil özel hastane gibiydi konfor olarak odalar tek kişilik iki kişilik te varmış bana tek denk geldi ve pilates topuna kadar vardı illaki özel gibi personel ilgisi beklemeyin doğum gelmeden fazla birşey yapmıyorlar rutin kontrol dışında ki gayet normal ben memnun kaldım