benim de başta tsh değerim 2 çıkmıştı sonra bulantılarım başladı 1.36ya kadar düşmüştü kendimi çok halsiz hissediyordum şimdi 6. ayımdayım 2.54 olmuş diye doktorum tiroit ilacına başlattı düşük tsh iyi bir şey ama bende aşırı halsizlik yaratmadığı sürece