_almirasmom Mervekara5 cok ıyı ben 1 senedır tsh dussun dıe her sabah ılac ıcıyorum 1.10 a dusmustu gebe oldumu ogrenınce 3.7 ye cıktı dozlar yukseltildi :(
susamsmom Mervekara5 Bence normal ama sen yine de bi dahiliye ya da endokrin uzmanına görün canım. Benim de 0,008. Ama ben Hipertroidi hastasıyım, ilaç kullanıyorum yükselmesi için.
Mervekara5 16esranur evet hamileyim ☺️ Sağlık ocağında ki doktor sorun görmedi ama benim aklıma takıldı
EdaKaraca96 Mervekara5 nasıl sorun görmedi tiroidleriniz çok çalışıyor sağlıklı bir durum değil ama ilk haftalardaysanız zaman ilerledikçe hamilelikte yükselme ihtimali yüksek benim öyle oldu ilaç kullanmama gerek kalmamıştı ama kontrole mutlaka gidin aksatmayın
Mervekara5 16esranur sizinde düşmüşmüydü ilk zamanlar 9 haftalığız daha 7 hastalıkken vermiştim kan ☺️
otekidunyali Benimki 9+4 tsh 0.051 çook yorgun hissediyorum kendimi bu yüzden mi acaba baya düşük çıktı. Doktor da birşey demedi öyle enabızdan bakıpta ögrendim
otekidunyali Mervekara5 kan tahlili verip gidebilirsiniz demişti sonuca evde baktım. Geçen hafta kahverengi lekelenmeden dolayı acile gittiğimde sormuştum acil doktoruna o da pek sallayan birisi değildi normal dedi geçiştirdi. Öyle uzanıyorum sürekli yorgun yorgun :))
otekidunyali Mervekara5 progestanı fitil gibi kullaniyorum ben de sabah akşam. Bilmiyorum ki o mu yapıyor acaba. Haftaya doktora gidicem ikili tarama için özel ile anlaştım ona sorucam bi demir takviyesine başlatır belki.
_almirasmom Mervekara5 tabıkıde düşük olması daha ıyı cunku gebelıkte tsh yukseklıgi beyın gelısımını etkılıyomuş :(
Mervekara5 otekidunyali kuzum o yapıyor beni de mahvetti 😄 sürekli uyuma modundaym kolum kalkmıyor bak şimdi doktorumu yine aradım sakıncalı bir durum görmedi tehlikeli olmadığını söyledi yüksek olması tehlikeli dedi
Mervekara5 _almirasmom Allah herkese sağlıklı gebelikler nasip etsin o kader pimpirkli bir hal aldım ki anlatamam
Dilarey _almirasmom acaba gerçekten beyin gelişimini etkileyen bi çocuk doğmuş mu gerçekten bu kanıtlanmış mı