Mervekara5 Dediğin doğru canım. Ben 2 yıldır Hipertroidi hastasıyım da. Hamile kaldığımda da TSH’ım düşüktü. Doktorum korkma bir şey olmaz dedi profesöre gidiyordum. Bir de ilk 3 ay ilaç vermek istemedi. Evet TSH çok yüksek olunca sıkıntı. Hamile kalmak zor oluyor, düşüğe sebep olabiliyor. Senin ki normal bence de, ama daha önemli olan düşmemesi. Benimki çok düşük olduğu için çok halsizlik yapıyor. Artık ilaç kullanıyorum bakalım inşallah iyi gelir 🙏🏼🥰