Yazz12 14. Haftada plasenta aşağıda olduğu için kanamam vardı, 23. Haftada ise fazla ayakta durduğum için her an kanama tehlikesi vardı, ilaç alerjim olduğu için progestan kullanamadım riske atmak istemedi doktorlar o haliyle istirahatle atlattım çok şükür şimdi 36. Haftadayım stres yapmayın bol bol istirahat edin geçecek inşallah