Yazz12 Arkadaşlar kanama alanı ile birlikte düşük tehlikesi yaşayıp düzelen hamileligi sağlıklı seyreden var mi ? Ya da bu sekilde ilerleyip so ra yine sıkıntı çıkan?
Deletedmom_7 Yazz12 15. haftamda düşük tehlikesi yaşadım bir gün hastanede yattım Progestan kullandım 1 ay şükür şu anda her şey yolunda 35 haftalık olduk bile
sgok Yazz12 benim vardı kanama alanım prolutan ve progestanla kesildi uzun süre önce simdi artık 29 haftalık olacağız bunla alakalı bi sıkıntımız yok ama yine de tedbirli gidiyoruz
hayallliiim Yazz12 ah ah bende bekleyeyim bu postta yine acile gittim bu 3. 6 haftadır yaşıyorum ama bu sefer kanama alanı yok dedi🙄
melikeee_28 8 haftalığa kadar kanamam vardı 2 gün hastanede kaldıktan sonra ve progrestan fitil kullandığımdan beri kanamam durdu ve şuan 12+5 haftalık gayet sağlıklı ikili test sonucum da gayet güzel cıktı
Yazz12 melikeee_28 progestan fitil devam ediyor musunuz ve kanama sonrası lekelenme oluyor mu bn de 10. Haftada kanama yaşadım şuan 14 um kanama alanı ultrasonda görünüyor hala
Aysenurozs Yazz12 melikeee_28 bende 12+1 ilken kanamam oldu sonra tekrar oldu progestan fitil kullanmama rağmen bugün tekrar oldu anlamıyorum neden böyle oluyor sizin kanamanız durdu mu
melikeee_28 Yazz12 Aysenurozs benim kanamam durdu fitili düzenli şekilde alın ve tuvalet dışında kalkmayın sırt üstü yatmaya çalışın
yagmurefe Yazz12 evet kese etrafında var gece devlete acile gittim progestan fitil verdi bugün kendi doktorum 1 tane düşük için iğne verdim dinlen dedi seni canım kaç haftalık kanama Alani var mı sendede
Yazz12 yagmurefe evet canim kanama alani var bnde 10 haftalikken başladı suan 14 olucam kanama alani var hala aktif kanama yok ama progestan fitil filan kullaniyorum bn de haftaya kontrol var
yagmurefe Yazz12 bu haftalarda hep dinlensin mi canım yni bu şekildeki olması gerekiyor hep ben casliyorum şimdilik bı 10 gün rapor yazdı doktor ne yapacağım bilmiyorum
Qnl yagmurefe tam 1 aydır ayaklarım havada yatıyorum :( salı günü gittim yatmaya devam dedi sadece WC için kalkıyorum
Yazz12 yagmurefe evet tam 1 aydir raporluyum evdeyim yatıyorum bakalim doktorum haftaya ne diyecek kanama alani kaybolsun istiyorum artik
Yazz12 Aysenurozs benim kanama durdu 1 kez kanama oldu sadece ama 1 aydir hala lekelenme devam ediyor eski kan cikacak bu sekilde diyor ama bunun da kesilmesi gerekiyor diyor doktorum
sgok Yazz12 eksi kahve kan da gelir yogun sekilde de gelir korkmayın benim cok uzun süre böyle geldi ama dinlenme şart
Aysenurozs Yazz12 kanama alanı görünüyor ama 2 gün bitiyorsa mesela sonra yine aşırı bir kanamam oluyor bir türlü anlamadım gitti ya
Aysenurozs sgok benimki nedense kesilmiyor çok üzgünüm 2 gün kesiliyorsa sonra yeniden kanamam oluyor