Aysenurozs kan uyuşmazlığı var 7 hafta önce iğnesini oldum özeldeki doktorum bugun kanama olunca bu iğneyi yenileyelim dedi acile geldim özelden gelenlere uyuz oluyoruz dediler uğraştırmak için kan aldı doktorum kan alsada pozitif çıkacak gerek yok demişti ama aldı neyse eve gittim 3 saat sonra geri geldim eksik kan almış 3 saat daha bekle dyor evde yakın değil arabada su yakmıyor deli oldım