Zehross03 Kimyasal gebelik gecirdigimde benimkide böyle artmıstı icinize kurt düsürmek istemem ama sıkı takipte olun
tgcetprk Zehross03 evet daha önce bir kimyasalım var onda artış değil düşüş olmuştu takip edeceğim 🙏🏻
Nzl_ball Kızlar 4. Haftamda beta hcg 7310,24 çıktı pazartesi 6. Haftam kontrole gidicem çevremdeki herkes ikiz olabilir diyor sizin düşünceleriniz neler 🌸
Zehross03 Nzl_ball cok yüksek benim 5 te 1000 di ikiz olabilir mol gebelik diye birsey var ondada normaliin üstünde olabiliyor korkutmak istemem
bhrey tgcetprk canım kadın doğuma boşuna gıdersın 2 günde bir kan vererek değerin 1500 üzerinde cıktıgında git nasılsa hıc bırsey göremeyecek şuan gidersen
tgcetprk bhrey evet canım doğru söylüyorsunuz ben belki tahlil yapmaz diye düşündüm ama üstüne düşeceğim
tgcetprk Zehross03 hakkımızda hayırlısı olsun bu sefer umutluyum aslında çünkü güzel artış oldu birini salı öğleden sonra birini de perşembe sabah yaptırmıştım ve iki farklı yerde %60 ın üzerinde artması bizim için yeterli demişti sağlık ocağında ki doktorum
Limonzeytin tgcetprk 2günde bi kan vermenz lazm en az 2 kat artması lazm çnkü öyle takıp edeblrsnz sağlıklı olp olmadğnı
Nujinkanat tgcetprk biraz bekle bence sonra kan tahlili yaparsın adet olmayınca tekrardan çünkü diğer yükselmeyince bir şey görünmüyor benim değerim 1000 küsürdü tabii ben sonradan fark ettim düzensiz olduğu için 2 hafta daha fazla oldu sonra belirtiler olduğu için test yapmıştım ilk gittiğim zaman kese görünmedi başka doktora gidince göründü ama eğer yine görünmezse binde binden fazlası gerektirebiliyor bazen sen gene de sıkma canını
Zehross03 Nujinkanat 1500 de göremedi 2 farklı doktor en son baska bi hastaneye gittim öyle göründü saglıksız falan filan diyenler bile olmustu yaa düstü gercede ama bebegim görünmüstü :)
tgcetprk Nujinkanat evet gerçekten stres te çok etkiliyor ben güzel olacağını düşünüp ona göre hareket edeceğim nasibi varsa zaten bir şekilde tutunur ne diyeyim 🙏🏻
Zehross03 Nujinkanat sebep yok malesef korunmayı bıraktım yine hamile kaldım oda kimyasal gebelik oldu bu 3. Düsük 4. Ye artık olsun istiyorummmmmmm :(
Nujinkanat tgcetprk aynen öyle stres yapmamak gerekiyor benim teyzemin gorumcesi bebeği doğdu vefat etti erkekti bir yıl sonra tekrar hamile kaldı oda erkek herşey için hayırlısı güzel düşünmem lazım