Kızlar selam reglimden 4 gün önce salı günü hastanede kan tahlili vermiştim total hcg 32 çıktı dün tekrar verdiğim de 53 çıktı sağlık ocağında ki doktor normal olduğunu artık kadın doğuma gidebileceğimi söyledi ama aranızda bu şekilde öğrenen var mı ?