Zehross03 Nujinkanat sebep yok malesef korunmayı bıraktım yine hamile kaldım oda kimyasal gebelik oldu bu 3. Düsük 4. Ye artık olsun istiyorummmmmmm :(
Ozgee96 tgcetprk daha cok yeni oldugu icin doktor vajinal ultrasonla bakar bence bekle gunun gecsin degerin 600 ustune cıksın hastanede tahlil ver doktora git ne kadarla ogrendigin degil 2 kat yukselmesi onemli duzenlu yukselmesi onemli korkma