Yasemibrahim Bir kızım var ismi Miray ❤️ cok severek içime sinerek eşimle ortak kararımızla koyduk. Şimdi 29 haftalık oldum buda kız 🥰hala içimize sinen bişey bulamadık onun istediğini ben benim istediğimi o begenmiyo mirayla uyması şart değil kızlar isim önerin lütfen.. Siz ne koyuyorsunuz?
byzza16 Yasemibrahim ilk kızımın ismi Meva ❤️ Şehitlerimizin girdiği cennet anlamı da . Düşünebilirsiniz ☺️ Bizde çok içimize sinerek koymuştuk. İkinci kızımda Ayda olucak 🙏
Deletedmom_43 Yasemibrahim Meva, Ebrar, Ahsen, Asel, Zeynep, Hafsa, Hüsna, Büşra, Mihra, Meryem, Hifa, Gülce, Mihrimah. Belki sevdiğin olur. Benim sevdiğim isimler bunlar. Kolaylıklar dilerim. 🌸
Yasemibrahim Ziynet4459 bende miray - Simay uyuyo yada miray- ilay dedim ama eşim begenmedi ilay’ın anlamı ne tam olarak siz biliyomusunuz
busepoyraz @Yasemibrahim benim kızlarımın ismi ömür duru diğerinde mavi lina cok içime sinerek koydum
miracefemom7 Bir kızım olsaydı umay meva neva eva Simay lina diye düşünüp arasından karar vercekdim ama bir oğlum oluyor benim aklımda zerre isim.yok 😅😅 kendimi hep kız diye hazırlamışim jfjdnd
Haticebrck21 miracefemom7 aynı isimler benmde aklımdan geçiyor 11 haftalık hamileym bakalım cinsiyeti ne olacak içime hep kız doğuyor
MomSes Yasemibrahim 27 yaşındayım ismim ilay. Annem bir kitaptan esinlenerek koymuş. Çocukluğumdan beri anlamını kardelen diye biliyorum ama şuan öyle bir bilgi yok 🤣🤣
melina2020 Yasemibrahim 🥰Benim de bir kızım var Miray şimdi ikinci kızım olacak Allah’ın izniyle ismini Nilay koyacağım İnşaAllah 🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yasemibrahim melina2020 eşim nilay dedi de bi arkadasım var adı nilay pek hoşlanmıyorum kendisinden aklıma o geliyo direk😂
siriniko2511 MomSes Ülkeyi aydınlatan ay. Ülkedeki ay gibi güzel kız demek😍 benim de Allah nasip kısmet ederse kızımın adı İlay olacak😊
melina2020 Yasemibrahim 😁😁😁Anladım benim çok hoşuma gidiyor…Simay,İlay da güzel.Ben istediğim ismi kendim seçiyorum eşim karışmıyor 😁 işine baksın sormuyorum bu isim diyorum tamam diyor 😁😁