[silindi] hayirlisi ile saglikla gelsin insaallah ❤️ ben ebeye verilen hastane çıkışındaki battaniye dışında bitane fazla dan kirlenir vs ne olur ne olmaz diye yedek olarak bir de bebek yatağının içine sermek için nohut battaniye üzerini örtmek içinde müslin alacağım yeni doğan üşür anne karnındaki sıcaklığı sağlasın diye üzerini de örterim toplamda 2 battaniye 1 müslin alacağım yanıma böyle karar verdim yorumlardan sonra 😀