tatliiannnee Mlkysf 11 kiloda ben almısım 35+1iz tam ideal bence kılomuz ne az ne fazla maşallah bize 😂
tatliiannnee Mlkysf anladım kuzum kac haftalık sın bu arada bızımki almadı daha 2 gun once gıttım kontrole
Mrv135 Mlkysf Bence altına sadece müslin örtün yeter. Ben de öyle yapmayı düşünüyorum. Ebebekten aldığım içi hafif elyaf dolgulu bir müslin var ya onu ya da normal tek kat müslin örterim.
Oelrlrkmemdmd Mlkysf Ben bir kalın battaniye koyacağım bir normal penye birde Müslin aldım yanıma bakalım nasıl yapıcaz
Mlkysf Oelrlrkmemdmd bende bebeği sarmak için 1 tane fazladan battaniye alacağım yanıma yedek bulunsun diye
Deletedmom_7 Mlkysf Tavsiye üzerine Ben bebek yatağının altına sermek için yastık yüzü götüreceğim daha önce de bebek yataklarını görme fırsatım oldu yastık yüzü çok güzel olur onun üstüne